Marta Obrycka



























MO fot. Tatiana Pałucka stylizacja: Katarzyna Gruk TWOJA SESJA







„Moją misją jest 

wspieranie i inspirowanie innych, by odkrywali swoją MOC oraz drogę do radosnego spokoju 

i harmonii.”







Witaj
Cieszę się, że nasze drogi się skrzyżowały i teraz czytasz te słowa, które z ciepłym uśmiechem na twarzy zostawiam tu dla Ciebie.

Inspiruje mnie współpraca z ludźmi. Kocham wspierać i inspirować innych. Uwielbiam prowadzić warsztaty rozwojowe i widzieć transformacje Uczestników. Uwielbiam także dawać sesje coachingowe i być towarzyszem przy pięknych przemianach.

Zapraszam i Ciebie na sesje coachingowe oraz warsztaty.
Jesteś tu "dlaczegoś" ... może właśnie nastał czas na Twoją transformację?
Powiedz sobie TAK!
Swoim marzeniom, emocjom, potrzebom, tęsknotom.
Daj im "miejsce" a dzięki temu "zadzieją się cuda"!

Czekam na wiadomość od Ciebie :)

Ciekawi Cię kim jestem?
Jakie mam doświadczenie?
Chcesz poznać opinie innych, którzy mieli do czynienia ze mną?
Świetnie! To wszystko znajdziesz na stronie www.martaobrycka.pl

Dziękuję Ci za te wirtualne odwiedziny :)
Życzę Ci wszystkiego co najlepsze na Twojej drodze.
...i kto wie kiedy do zobaczenia!
Marta Obrycka


















5 komentarzy:

  1. Zanim podjęłam decyzję o rozpoczeciu sesji coachingowej, miałam bardzo relatywne odczucia wobec samego coachingu. Przed pierwszą sesją przeczytałam inne opinie i wydawały mi się trochę przesadzone, zbyt egzaltowane, oderwane.od rzeczywistości. Jednak myliłam się w zupełności. Juz pierwsza sesja z Martą była bardzo mocna i głęboka. Doświadcza się profesjonalizmu i otwartości wobec drugiego człowieka. Życzę aby każdy mógł spotkać na swojej drodze tak wspaniałą osobę i coacha,jaką jest Marta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zan couching brzmi ciekawie. Naprawdę. Na pewno ogarnę temat w najbliższym czasie. Sama jestem zainteresowana tego typu tematyką, a o czymś takim w ogóle nie słyszałam. Może potrzebne byłyby w tym zakresieszkolenia dla firm? Warszawa to miasto idealne na takie przedsięwzięcie. Może warto by o tym pomyśleć. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie skorzystałbym z takiej oferty. W każdym wieku można skorzystać z takich porad :)
    https://annaszczygielska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. สล็อตออนไลน์ที่คุณควรเลือกเล่นต้องมีคุณสมบัติดังนี้
    -ภาพและเสียง การเลือกเล่นสล็อตออนไลน์นี่คือจุดโดดเด่นที่ทำให้เกมมีความน่าสนใจ น่าดึงดูด และน่าเข้ามาลองเล่น เพราะภาพและเสียงที่ดีจะทำให้เราเพลิดเพลินไปกับเกมและยังช่วยคุณให้รู้สึกผ่อนคลาย ไม่ตึงเครียด
    -เว็บไซต์ที่มีความน่าเชื่อถือ อันนี้คือข้อสำคัญ ที่เราควรเลือกเล่น เพราะเว็บไซต์ไหนมีความน่าเชื่อถือ ฐานลูกค้าก็จะเพิ่มขึ้นเรื่อยๆและกลายเป็นเว็บไวต์ที่สามารถเติบโตในอนาคต
    -การเงินมั่นคง ถ้าเว็บไซต์มีความน่าเชื่อถือสิ่งที่ตามมาคือการเงินมั่นคง คุณไม่ต้องวิตกกังวลในเรื่องนี้เพราะมันคือสิ่งที่ดีที่คุณควรเลือกเล่นกับเรา
    -มาตรฐานการให้บริการ คือ มีแอดมินคอยแนะนำและให้คำปรึกษาได้ทุกเรื่อง ตลอด 24 ชั่วโมง ไม่ว่าคุณจะเล่นดึกแค่ไหน ก็ยังมีแอดมินคอยตอบทุกปัญหาให้คุณ คุณจะรู้สึกได้ถึง การบริการที่มีความเอาใจใส่และอุ่นใจอยู่ตลอดเวลา
    และเราคืออีกทางเลือกหนึ่งที่ดีที่สุด Pussy888 คลิกเลยค่ะ เราจะพาคุณก้าวหน้าไปด้วยกัน
    pussy888

    OdpowiedzUsuń
  5. I am happy to visit your blog, a lot of things I can take the benefits of each of your articles. thank you
    wordpress
    ufa88kh.blogspot
    youtube
    កាស៊ីណូអនឡាញ

    OdpowiedzUsuń